از کشف بیش از ۶ کیلو مواد مخدر تا دستگیری ۲ سارق و یک مالخر قطعات خودرو در تاکستان 

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سی و یکم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ فرهاد علی بیگی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال مقادیری موادمخدر از استان‌های همجوار به سمت تاکستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبازره با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات و هماهنگی قضائی و با شیوه‌های پلیسی خودرو متهم در سه راهی ورسج مشاهده و متوقف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدراستان بیان داشت:در بازرسی از خودروی پراید، مقدار ۶ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد افیونی از نوع تریاک کشف و تعداد ۳ نفر متهم که در پوشش خانواده اقدام به حمل و جابجایی مواد مخدر می کردند، دستگیر شدند.

سرهنگ علی بیگی ضمن تاکید بر جدیت پلیس برای مبارزه و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر، از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرائم قدردانی و از عموم شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه موارد مشکوک موضوع در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف چوب قاچاق در آوج 

سرهنگ علی زرینی فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: ماموران انتظامی بخش آبگرم حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلانی این شهرستان به یک دستگاه خودرو وانت نیسان حامل چوب مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۲ تن چوب جنگلی قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل از اداره جنگلبانی بود کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده حدود ۱۴۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری ۲ سارق و یک مالخر قطعات خودرو در تاکستان 

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان تاکستان و ایجاد نارضایتی عمومی در این خصوص، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های ماموران مشخص شد، سارقان خودرو‌های سرقتی را اوراق کرده و پس از به سرقت بردن لوازم و تجهیزات مصرفی، آن‌ها را در حاشیه شهر رها می‌کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: کارآگاهان با بررسی‌های میدانی از آثار باقیمانده در صحنه جرم و استفاده از شگرد‌های پلیسی، سرنخ‌هایی از دست داشتن ۲ نفر از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار در این سرقت‌ها بدست آورده و مخفیگاه آن‌ها را نیز شناسایی کردند.

سرهنگ عبدالمالکی با اشاره به اینکه یک نفر مالخر در ارتباط با این پرونده شناسایی شده و به همراه سارقان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد، خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه به ۴ فقره سرقت خودرو اعتراف کرده و در بازدید از مخفیگاه آن‌ها تعداد زیادی قطعات سرقتی کشف شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار